Під час вебінару “Виклики для роботодавця” експерти Мережі розглянуть проблеми, які виникають через віддалену роботу персоналу: питання обміну документами, контролю виконання поставлених завдань, здійснення оплати праці, тощо.
Про актуальні питання комплаєнсу у контексті благодійної діяльності компаній будемо говорити під час вебінару літньої серії UNIC «Комплаєнс під час війни. Благодійність без ризиків».
Питання ролі комплаєнсу у процесі збереження даних компанії обговоримо під час вебінару «Комплаєнс під час війни. Ризики конфіденційності, безпека даних та людський фактор».
UNIC відновлює серію вебінарів під час війни. Цього разу охопимо широке коло тем з актуальних питань комплаєнсу та представимо нинішній досвід компаній-учасниць UNIC різного спектру.