Публікації

Ви, мабуть, чули про існування такої посади як комплаєнс-офіцер або комплаєнс спеціаліст? Запровадження цієї посади у вашій компанії є одним зі складових елементів побудови ефективної комплаєнс-системи.
Детальніше
Цього тижня радимо звернути увагу на наступні ініціативи для підтримки бізнесу.
Детальніше
Комплаєнс-система складається з низки елементів, тому бізнесу корисно знати, на що саме необхідно звернути увагу під час впровадження політик доброчесності. Найважливішим документом є комплаєнс-політика, яка визначає основні засади ведення етичного бізнесу в компанії.
Детальніше
Бізнес в Україні потребує неабиякої стійкості для балансування в ускладнених війною умовах. UNIC вирішив аналізувати додаткові інструменти, які можуть бути корисними підприємцям та надати новий поштовх для розвитку та розширення їх бізнесів.
Детальніше
Ми вирішили підкреслити деякі аспекти, притаманні для українського корпоративного сектору, суспільного та політичного середовища, які можуть мати негативний вплив на сприйняття надійності українського бізнесу міжнародними партнерами.
Детальніше
Один з перших матеріалів на платформі присвячений порядку адміністративного оскарження зупинення реєстрації податкових накладних.
Детальніше
Часто політики доброчесності сприймаються як щось складне і захмарне, що важко втілити у реальність або вимагає надзусиль компанії. Однак, у цій публікації ми хочемо розвіяти міфи про комплаєнс і показати наскільки зрозумілими можуть бути етапи, необхідні для впровадження комплаєнс-системи в компанії з нуля.
Детальніше
2022 рік став одним із найскладніших в історії України - рік незламності та боротьби. Війна внесла свої корективи у діяльність та плани UNIC, але наша спільнота вистояла, зміцніла та впевнено крокує назустріч новим викликам.
Детальніше