Публікації

Ефективна комунікація всередині компанії має вирішальне значення для спільного розуміння політик та процедур, а також дотримання вимог комплаєнсу та доброчесності серед співробітників.
Детальніше
В межах нашої постійної рубрики #можливостідлябізнесу цього тижня радимо звернути увагу на такі ініціативи для підтримки бізнесу.
Детальніше
Компанії стикаються з різними видами ризиків, які можуть негативно впливати на їх діяльність. Щоб забезпечити подальший успіх, компанії повинні вжити проактивних заходів з управління ризиками, зокрема, відповідати законодавчим вимогам та бути доброчесними. Впровадження комплаєнсу відіграє важливу роль в управлінні ризиками, оскільки невиконання стандартів може призвести до значних фінансових та репутаційних шкод.
Детальніше
Продовжуємо нашу постійну рубрику з переліком актуальних грантових пропозицій та освітніх можливостей. Цього тижня радимо звернути увагу на наступні ініціативи для підтримки бізнесу
Детальніше
Налагодження процесів звітування у компанії є одним з найбільших викликів під час впровадження комплаєнс-політик.
Детальніше
Ви, мабуть, чули про існування такої посади як комплаєнс-офіцер або комплаєнс спеціаліст? Запровадження цієї посади у вашій компанії є одним зі складових елементів побудови ефективної комплаєнс-системи.
Детальніше
Цього тижня радимо звернути увагу на наступні ініціативи для підтримки бізнесу.
Детальніше
Комплаєнс-система складається з низки елементів, тому бізнесу корисно знати, на що саме необхідно звернути увагу під час впровадження політик доброчесності. Найважливішим документом є комплаєнс-політика, яка визначає основні засади ведення етичного бізнесу в компанії.
Детальніше