Публікації

Сьогодні героєм рубрики став Борис Даневич, Партнер в CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang - Ukraine, член Комітету з питань доброчесності UNIC, співзасновник міжнародної волонтерської організації Yellowblue Force Foundation (YBF)
Детальніше
Сьогодні Роман Гекалюк, член правління Національної асоціації антикорупційного комплаєнсу, директор департаменту безпеки акціонерного товариства “Магістральні газопроводи України”, а також боєць ЗСУ, розповідає як його антикорупційна діяльність змінилася з приходом війни.
Детальніше
Мережа UNIC постійно всіляко сприяє викоріненню корупції з усіх сфер життя нашої країни, що особливо актуально в ускладнених війною умовах.
Детальніше
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) спільно з Національне агентство з питань запобігання корупції - НАЗК, Arzinger та за підтримки Антикорупційна ініціатива ЄС (EUACI) підготували та презентують Методичні рекомендації для бізнесу, в яких докладно розповідають про те, як правильно обирати кандидата на посаду, яка може асоціюватися з корупційними ризиками.
Детальніше
Наша відповідь - однозначно актуальний! Але давайте глибше поглянемо на те, у чому саме його важливість для бізнесу.
Детальніше
Минулого тижня ми розповідали про те, що таке комплаєнс. Ми помітили, що у представників бізнесу часто виникає запитання: хіба так важко просто дотримуватись законів? Або невже для цього необхідне окреме визначення - "комплаєнс" - та навіть окремий фахівець?
Детальніше
Серед інших продуктів UNIC, які з’явилися цього року, пропонуємо доступну інструкцію “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації”, у якій можна дізнатися про основні елементи побудови комплаєнс-системи та які переваги ця система дає бізнесу.
Детальніше
Ми в UNIC часто отримуємо запитання від локальних компаній, на зразок: а що ж таке комплаєнс, для чого він потрібен бізнесу і з чого почати його розбудову в компанії. І сьогодні ми розпочинаємо ділитися з нашими читачами відповідями на такі поширенні питання.
Детальніше