Публікації

Продовжуємо серію публікацій з нагоди Дня боротьби з корупцією
11 грудня, 2022
Публікації

Сьогодні героєм рубрики став Борис Даневич, Партнер в CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang - Ukraine, член Комітету з питань доброчесності UNIC, співзасновник міжнародної волонтерської організації Yellowblue Force Foundation (YBF)

Детальніше
Продовжуємо серію публікацій в честь Дня боротьби з корупцією
11 грудня, 2022
Публікації

Сьогодні Роман Гекалюк, член правління Національної асоціації антикорупційного комплаєнсу, директор департаменту безпеки акціонерного товариства “Магістральні газопроводи України”, а також боєць ЗСУ, розповідає як його антикорупційна діяльність змінилася з приходом війни.

Детальніше
9 грудня - Міжнародний день боротьби з корупцією
09 грудня, 2022
Публікації

Мережа UNIC постійно всіляко сприяє викоріненню корупції з усіх сфер життя нашої країни, що особливо актуально в ускладнених війною умовах.

Детальніше
Презентація Методичних рекомендацій щодо перевірки кандидатів на посади, розроблених у співпраці з НАЗК та Arzinger
30 листопада, 2022
Публікації

Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) спільно з Національне агентство з питань запобігання корупції - НАЗК, Arzinger та за підтримки Антикорупційна ініціатива ЄС (EUACI) підготували та презентують Методичні рекомендації для бізнесу, в яких докладно розповідають про те, як правильно обирати кандидата на посаду, яка може асоціюватися з корупційними ризиками.

Детальніше
 Чи актуальний комплаєнс для українських компаній або це новий надуманий тренд?
15 листопада, 2022
Публікації

Наша відповідь - однозначно актуальний! Але давайте глибше поглянемо на те, у чому саме його важливість для бізнесу.

Детальніше
Відповіді на поширені питання про комплаєнс в межах нашого спеціального проекту спільно з AIN.UA.
31 жовтня, 2022
Публікації

Минулого тижня ми розповідали про те, що таке комплаєнс. Ми помітили, що у представників бізнесу часто виникає запитання: хіба так важко просто дотримуватись законів? Або невже для цього необхідне окреме визначення - "комплаєнс" - та навіть окремий фахівець?

Детальніше
Пропонуємо доступну інструкцію “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації”
25 жовтня, 2022
Публікації

Серед інших продуктів UNIC, які з’явилися цього року, пропонуємо доступну інструкцію “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації”, у якій можна дізнатися про основні елементи побудови комплаєнс-системи та які переваги ця система дає бізнесу.

Детальніше
Мережа спільно з AIN.UA підготували спеціальний проєкт, у якому ми покроково розповіли про всі тонкощі та деталі комплаєнсу
21 жовтня, 2022
Публікації

Ми в UNIC часто отримуємо запитання від локальних компаній, на зразок: а що ж таке комплаєнс, для чого він потрібен бізнесу і з чого почати його розбудову в компанії. І сьогодні ми розпочинаємо ділитися з нашими читачами відповідями на такі поширенні питання.

Детальніше