Голова Секретаріату UNIC Антоніна Прудко виступила на засіданні Комплаєнс клубу American Chamber of Commerce in Ukraine на тему «Стратегія професійного розвитку українських фахівців з комплаєнсу».
UNIC презентувала свої напрацювання на V Харківському міжнародному юридичному форумі під час дискусійної панелі «Сталі бізнес-моделі, засновані на повазі до прав людини».
Сертифікація та опитувальник UNIC уповні відповідають кращим стандартам перевірки комплаєнсу та запобігання корупції, що діють в інших юрисдикціях світу.
Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу завершила стратегічну зустріч керівників приватних та державних підприємств на тему «Комплаєнс як перевага відповідального бізнесу».
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу сформувала низку майданчиків, де юристи, підприємці та міжнародні експерти можуть поділитися власними напрацюваннями, ідеями щодо розвитку комплаєнсу в Україні.