Голова Секретаріату UNIC Антоніна Прудко виступила на засіданні Комплаєнс клубу American Chamber of Commerce in Ukraine на тему «Стратегія професійного розвитку українських фахівців з комплаєнсу».
UNIC презентувала свої напрацювання на V Харківському міжнародному юридичному форумі під час дискусійної панелі «Сталі бізнес-моделі, засновані на повазі до прав людини».
Сертифікація та опитувальник UNIC уповні відповідають кращим стандартам перевірки комплаєнсу та запобігання корупції, що діють в інших юрисдикціях світу.
Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу завершила стратегічну зустріч керівників приватних та державних підприємств на тему «Комплаєнс як перевага відповідального бізнесу».
Більше 66% готові платити гаманцем (на 10-20% більше) за товари доброчесних компаній з хорошою репутацією. Про це йдеться в опитуванні Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу.
UNIC спільно з провідними практиками українського та міжнародного рівня обговорили тему «Виявлення та врегулювання конфлікту інтересів: міжнародні стандарти/імплементація в Україні».
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу сформувала низку майданчиків, де юристи, підприємці та міжнародні експерти можуть поділитися власними напрацюваннями, ідеями щодо розвитку комплаєнсу в Україні.
Доброчесність, порядність, надійність тепер засвідчується легко завдяки діджиталізації взаємовідносин між контрагентами. Особливо коли в комплаєнс процес інтегрована ретельна перевірка «третьої сторони».