Публікації
Україна: послаблення вимог до резидентів Дія Сіті.
Детальніше
UNIC як провідна спільнота практиків доброчесності розробила типовий «Кодекс поведінки працівника підрозділу комплаєнс».
Детальніше
Більше про те, як перевірити свого партнера та про нещодавні зміни до Податкового кодексу — в статті UNIC для Loyer.
Детальніше
Дистанційна та надомна робота, електронні лікарняні та трудові: що змінилось для працівників та роботодавців
Детальніше
Метою розробки даних Рекомендацій є сприяння якісним змінам у підходах до податкового адміністрування та виведення відносин між регулятором і платниками на новий рівень довіри й партнерства.
Детальніше
Пропонуємо до вашої уваги унікальний Дайджест, який UNIC підготував спільно з нашими партнерами Радою Бізнес Омбудсмана (РБО), учасником Мережі YouControl та Експертною групою UNIC з податкового напрямку.
Детальніше
Більше 66% готові платити гаманцем (на 10-20% більше) за товари доброчесних компаній з хорошою репутацією. Про це йдеться в опитуванні Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу.
Детальніше
Доброчесність, порядність, надійність тепер засвідчується легко завдяки діджиталізації взаємовідносин між контрагентами. Особливо коли в комплаєнс процес інтегрована ретельна перевірка «третьої сторони».
Детальніше



