Медіа

Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу завершила стратегічну зустріч керівників приватних та державних підприємств на тему «Комплаєнс як перевага відповідального бізнесу».
Детальніше
Більше 66% готові платити гаманцем (на 10-20% більше) за товари доброчесних компаній з хорошою репутацією. Про це йдеться в опитуванні Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу.
Детальніше
UNIC спільно з провідними практиками українського та міжнародного рівня обговорили тему «Виявлення та врегулювання конфлікту інтересів: міжнародні стандарти/імплементація в Україні».
Детальніше
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу сформувала низку майданчиків, де юристи, підприємці та міжнародні експерти можуть поділитися власними напрацюваннями, ідеями щодо розвитку комплаєнсу в Україні.
Детальніше.jpg)
Доброчесність, порядність, надійність тепер засвідчується легко завдяки діджиталізації взаємовідносин між контрагентами. Особливо коли в комплаєнс процес інтегрована ретельна перевірка «третьої сторони».
Детальніше
Взаємодія з третіми особами є важливою складовою діяльності будь-якої компанії, але водночас є одним із потенційних джерел ризиків.
Детальніше
Застосування професійної етики в приватному бізнесі - погляд UNIC
Детальніше
Складно уявити перспективне майбутнє будь-якої країни, чи бізнесу з тіньовими заробітними платами, ухиленням від сплати податків, чи проявами корупції на робочому місці. Тож, сьогодні Мережа спільно з Державною службою України з питань праці здійснила важливий крок – 10 червня відбулося підписання Меморандуму про співпрацю.
Детальніше