Внутрішні комунікації при впровадженні комплаєнсу
Ефективна комунікація всередині компанії має вирішальне значення для спільного розуміння політик та процедур, а також дотримання вимог комплаєнсу та доброчесності серед співробітників.
Продовжуємо розповідати, які фактори необхідно врахувати для впровадження ефективних внутрішніх комунікацій.
Ефективна функція HR
Працівники HR-відділу повинні проводити регулярні перевірки працівників, а також інтерв’ю перед звільненням працівника, щоб убезпечити компанію від можливих зловживань.
Чітке визначення функціональних обов’язків працівників
Нечіткі функціональні обов’язки працівника можуть призводити, по-перше, до розмиття зон відповідальності та підвищеного ризику щодо прийняття рішень в порушення вимог комплаєнсу, а, по-друге, неможливості притягнення до відповідальності та попередження подібних порушень у майбутньому.
Делегування повноважень керівникам підрозділів за умови покладення співмірної відповідальності
Керівники підрозділів можуть виконувати певні комплаєнс-функції, делеговані їм комплаєнс-офіцерами, при цьому стаючи відповідальними за належне виконання цих функцій.
Адекватні заохочення та покарання
Застосування заохочень і дисциплінарних заходів повинне бути однаковим для всіх працівників незалежно від рівня посади, а підстави їх застосування повинні бути чітко визначені та донесені до співробітників.
Що з переліченого ви запровадили у вашій компанії?
Деталізовані настанови для бізнесу “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації” за посиланням: https://bit.ly/3yPISV1