Розпочинаємо традиційну щорічну дискусію про комплаєнс, кращі практики корпоративної етики в Україні, антикорупційні механізми і загалом про здорову норму ведення бізнесу, як її встановити.
Голова Секретаріату UNIC Антоніна Прудко виступила на засіданні Комплаєнс клубу American Chamber of Commerce in Ukraine на тему «Стратегія професійного розвитку українських фахівців з комплаєнсу».
UNIC презентувала свої напрацювання на V Харківському міжнародному юридичному форумі під час дискусійної панелі «Сталі бізнес-моделі, засновані на повазі до прав людини».
Сертифікація та опитувальник UNIC уповні відповідають кращим стандартам перевірки комплаєнсу та запобігання корупції, що діють в інших юрисдикціях світу.
Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу завершила стратегічну зустріч керівників приватних та державних підприємств на тему «Комплаєнс як перевага відповідального бізнесу».
Більше 66% готові платити гаманцем (на 10-20% більше) за товари доброчесних компаній з хорошою репутацією. Про це йдеться в опитуванні Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу.
UNIC спільно з провідними практиками українського та міжнародного рівня обговорили тему «Виявлення та врегулювання конфлікту інтересів: міжнародні стандарти/імплементація в Україні».