Новини

Освітня платформа Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу представляє цикл з 6 вебінарів «Комплаєнс – експертні практики», де кращі експерти країни розглядатимуть комплекс практичних аспектів комплаєнсу та етичних стандартів бізнесу.
Детальніше
«Спіймай мене, якщо зможеш. Як запобігти корупційним іграм в офісі» — тема зустрічі-дискусії від Освітньої платформи UNIC. Гостем її виступить відомий психотерапевт, практик Транзактного Аналізу, консультант-медіатор та творчій директор соціально-психологічних проєктів — Марія Фабрічева.
Детальніше
Чому експерти Всесвітнього економічного форуму в Давосі назвали комплаєнс одною з чотирьох сфер, покращення яких дозволить забезпечити зростання світової та національних економік. Чому ефективну систему захисту бізнесу складно уявити без впровадження комплаєнсу. Які переваги від застосування таких систем.
Детальніше
В рамках Освітньої платформи UNIC Мережа розпочинає серію відеолекцій з основ комплаєнсу. Курс складається з 3 модулів та 14 відеолекцій з практичними завданнями.
Детальніше
Сьогодні ми відкриваємо “Освітню платформу UNIC”, яка зосередить у собі всю освітню діяльність Мережі. Її старт приходиться на часи, коли увага аудиторії, на яку розраховані наші програми, цілковито зосереджена в онлайні.
Детальніше
15 березня, Олег Лагодієнко – CEO & Co-founder Етиконтроль, компанії-учасниці Мережі та активний учасник Експертної групи UNIC, розповів майбутнім підприємцям Маріуполя про етику в бізнесі та особистому житті.
Детальніше
В умовах карантину майже єдиний цілковито безпечний вид спільної праці – робота на свіжому повітрі. Тому у п’ятницю, 13 березня, Секретаріат UNIC з радістю приєднався до ініціативи учасника Мережі – компанії GOLAW – з благоустрою київського Ботанічного саду ім. академіка Фоміна
Детальніше
13 березня пройшло чергове засідання Експертної групи Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу. Основною темою стало обговорення проекту стратегії UNIC на 2020-2023 рр.
Детальніше