Продовжуємо розповідати про різні аспекти впровадження комплаєнсу. Один з важливих елементів доброчесності в бізнесі є взаємодія з контрагентами та партнерами

25 квітня, 2023
Новина

Продовжуємо розповідати про різні аспекти впровадження комплаєнсу. Один з важливих елементів доброчесності в бізнесі є взаємодія з контрагентами та партнерами.

Сьогодні пропонуємо розглянути питання аудитів партнерів. На що необхідно звернути увагу в першу чергу?

1. У договорах із контрагентами слід передбачати можливість проведення перевірки дотримання останніми вимог, які передбачені в комплаєнс-застереженнях, та вимог щодо дотримання правил комплаєнсу, стосовно яких контрагент брав на себе зобов'язання під час встановлення договірних відносин. У разі негативних результатів перевірки контрагента компанія повинна бути готовою вимагати застосування виправних та попереджувальних заходів (якщо це можливо) або навіть припинити співпрацю.

2. Сьогодні вже існують спеціальні програми сертифікації компаній на відповідність вимогам та стандартам у сфері комплаєнсу. Але треба пам’ятати, що при проведенні сертифікації компанія має запроваджувати певні стандарти та практики не стільки для отримання самого «папірця» (сертифікату), а для реальної імплементації ефективних інструментів виявлення, запобігання та реагування на можливі ризики з комплаєнсу. При цьому дуже важливо враховувати специфіку індустрії, бізнесу, корпоративної культури та історії конкретної компанії. Саме тому налагодження систем комплаєнсу має слугувати важливій меті з ведення бізнесу етично та прозоро.

Бажаємо успіху!

Деталізовані настанови для бізнесу “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації” за посиланням:  https://bit.ly/3yPISV1