Комплаєнс дискусія з елементами інтерактиву: «Сучасний комплаєнс — форма чи зміст»

03 листопада, 2021
Подія

В межах Місяця Ділової Доброчесності запрошуємо до участі в партнерcькому заході UNIC та комплаєнс-клубу AmCham: «Сучасний комплаєнс — форма чи зміст»

ПРО ЩО: Кожен зі спікерів під час зустрічі презентує власну тему щодо комплаєнсу та залучить усіх присутніх до взаємодії

КОЛИ: 10 листопада, 15:00 – 17:30

ФОРМАТ: онлайн, ZOOM

МОДЕРАТОР

Павло Верхняцький, директор COSA, член Комітету з питань доброчесності UNIC, співголова Комплаєнс-клубу AmCham

СПІКЕРИ

  • Юлія Карабкіна, Комплаєнс-офіцер групи компаній Element group

Тема: Хто такий комплаєнс-офіцер в Україні - випадковий ентузіаст чи професія?

  • Олексій Тякін, Глобальний менеджер з комплаєнсу та розслідувань Bunge

Тема: Інструменти для комплаєнс функції. Робота задля результату чи робота задля роботи

  • Олег Поліщук, Незалежний антикорупційний екперт

Тема: Незалежність комплаєнс-функції: очікування та реальність

  • Джеймс Макі, Керуючий партнер Lumyn Associates

Тема: Комунікаційні прогалини в різних напрямках захисту компанії

Будемо раді бачити вас серед учасників. Реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/eR1dncn