UNIC презентувала «Кодекс поведінки працівника підрозділу комплаєнс»

09 лютого, 2022
Новина

UNIC як провідна спільнота практиків доброчесності розробила типовий «Кодекс поведінки працівника підрозділу комплаєнс». У Документі консолідовано кращий досвід учасників ринку на практиці банківських установ, а також наведено стандарти професіоналізму, яких UNIC та громадськість очікує від головних комплаєнс-менеджерів (працівників підрозділу комплаєнс). Наразі у вас є надзвичайна можливість використати даний документ для опису власних внутрішніх правил поведінки з урахуванням особливостей діяльності вашої компанії. Нагадаємо, що запровадження єдиних стандартів є фундаментом для розвитку корпоративної культури.

Зокрема, Кодекс містить експертний опис таких важливих аспектів як:

· Вимоги до комплаєнс-менеджера

· Правила взаємодії зі співробітниками, клієнтами та партнерами

· Підпорядкування Комплаєнс-менеджера

· Подарунки, представницькі витрати та витрати на відрядження

· Захист інформації та ефективне спілкування

· Порядок дій у випадку протиправної поведінки, тощо

Скористайтеся можливістю реалізувати кращі практики комплаєнсу у вашій компанії. Безкоштовно завантажити документ можна за посиланням:

https://goo.su/b0AT

Кодекс було розроблено Експертною групою UNIC з банківського напряму. Дякуємо Тетяні Короткій (Рада бізнес-омбудсмена), Ігорю Олехову (CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang), Ярославу Омельчуку (ТАСКОМБАНК), Олександру Плотнікову (Arzinger), Андрію Перлову (UKRSIBBANK BNP Paribas group), Михайлу Шоміну (Банк «Український капітал»), Марині Вощилко (Глобус Банк), Ользі Гончар (ADVANQ) за внесок і роботу над Кодексом задля розвитку кращих комплаєнс-практик в Україні.