Члени UNIC розповіли про свою комплаєнс-культуру

06 вересня, 2017
Новина

6 вересня відбулася відкрита освітня зустріч за ініціативи Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу. Члени Ініціативної групи UNIC — Британська Рада в Україні та Мотт МакДональд — поділилися практиками комплаєнсу в своїх компаніях.

Саймон Вільямс, директор Британської Ради в Україні, розповів про досвід запровадження стандартів доброчесності згідно з вимогами Великобританії та ЄС. Він поділився деталями структури та принципами комплаєнс-культури Британської Ради та на прикладі реалізації Політики запобігання шахрайства та корупції продемонстрував переваги доброчесного ведення бізнесу.

Тетяна Чехет, регіональний представник Мотт МакДональд, висловила ідеї щодо комплаєнс стандартизації та побудови надійної системи управління ризиками в компанії.

Нагадаємо, що 19 травня Рада бізнес-омбудсмена за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і Організації економічного співробітництва та розвитку представила Всеукраїнську мережу доброчесності і комплаєнсу. Це нова ініціатива для бізнесу, який прагне працювати прозоро. Метою створення мережі є просування ідеї етичного та відповідального ведення бізнесу.

Наразі 46 українських та міжнародних компаній підписали декларацію про доброчесність. Прийом заявок на приєднання до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу триває до 22 вересня.