Публікації

Прозорість, доброчесність і етичність: як виміряти репутацію компанії
03 червня, 2019
Публікації

Про "здоровий" розвиток бізнесу, просування ідеї відповідального та етичного ведення бізнесу, а також про альтернативні до грошей інструменти вимірювання репутації компанії.

Детальніше
Українські компанії почали впроваджувати комплаєнс-контроль. Що це і навіщо?
22 квітня, 2019
Публікації

Компанія-учасник UNIC youcontrol.com.ua - Ю-Контрол розповідає про комплаєнс функцію, відповідаючи на часті питання.

Детальніше
Corruption Bulletin, випуск №1, весна 2019
17 квітня, 2019
Публікації

Тетяна Херувімова, інспектор Ради бізнес-омбудсмена та член Експертної групи UNIC, представила діяльність Ради бізнес-омбудсмена та історію започаткування Центру вивчення корупції при Університеті Сасексу.

Детальніше
Прозорість та комплаєнс: данина моді чи бізнес-необхідність?
16 квітня, 2019
Публікації

Ганна Герасимчук, Голова Секретаріату UNIC, про комплаєнс для Ліга Закон Бізнес.

Детальніше
Ukraine business network adopts certification based on ISO 37001 standard
16 квітня, 2019
Публікації

Ганна Герасимчук, Голова Секретаріату UNIC, про Сертифікацію UNIC, яку запустили у липні 2018 року, для The FCPA Blog.

Детальніше
Як влаштовані компаєнс-системи іноземних компаній, що працюють в Україні?
04 квітня, 2019
Публікації

Олена Рибак, виконавчий директор iC consulenten в Україні поділилася досвідом під час виступу на семінарі "Боротьба з корупцією та контроль за дотриманням законодавчих норм", організованому Advantage Austria в Україні за підтримки ICC Австрія, Advice Group, UNIC та Ради бізнес-омбудсмена та проведеному 25 березня 2019 року в Києві.

Детальніше
Велика розбірка: чим подарунок посадовій особі відрізняється від хабара
20 березня, 2019
Публікації

Ігор Світлик, член Експертної групи, спеціаліст з розробки щаблонів комплаєнс політик UNIC та юрист Dentons Київ про політику подарунків.

Детальніше
Репутація ‒ наше все: як бізнесу її не вбити
14 лютого, 2019
Публікації

Стаття YouControl, учасника Мережі, на тему захисту репутації бізнесу.

Детальніше