За підтримки UNIC відбувся тренінг для комплаєнс-офіцерів Групи Нафтогаз
2 серпня за підтримки Всеукраїнської Мережі Доброчесності і Комплаєнсу (UNIC) у Групі Нафтогаз відбувся тренінг для комплаєнс-офіцерів.
Метою заходу було підвищення професійних знань та навичок учасників у практичних аспектах проведення внутрішніх розслідувань та функціонування каналів повідомлень. Крім того, обговорювалися питання впровадження в Групі Нафтогаз регламенту REMIT.
Спікерами тренінгу стали Інна Ткаченко від Нафтогазу та Володимир Стеценко від Baker McKenzie.
Група Нафтогаз стала однією з перших державних компаній, яка запровадила функцію комплаєнсу. Наше партнерство з UNIC – це частина реалізації стратегії щодо побудови прозорого та ефективного бізнесу, без корупційних проявів», – зазначив Євген Калінін, директор з питань етики та комплаєнсу НАК «Нафтогаз України».
Зі свого боку голова Виконавчого комітету UNIC Гліб Бакалов зауважив, що результати корпоративної реформи показали, що держкомпанії за наявності сталого корпоративного управління також можуть відповідати високим етичними стандартам ведення бізнесу: «Це насамперед стосується великих стратегічних держкомпаній, таких як НАК «Нафтогаз України». Впевнений, що цей захід позитивно вплине на розвиток комплаєнсу в компанії».
Це уже другий захід, який Мережа організувала спільно з комплаєнс-офісом НАК “Нафтогаз” в межах виконання партнерського Меморандуму для персоналу компанії та її відокремлених підрозділів. Попередній семінар, присвячений тематиці виявлення та врегулювання конфлікту інтересів, відбувся онлайн у квітні цього року й зібрав більше 90 представників керівного персоналу компанії. Віримо, що ці тренінги стануть важливими кроками у зміцненні комплаєнс-культури нашого партнера НАК “ Нафтогаз України”.
Ми висловлюємо щиру подяку спікерам за ґрунтовні та експертні виступи й учасникам тренінгу за активну участь і щиру зацікавленість у тематиці.