UNIC Anti-Corruption Day: як прозорість бізнесу формує репутацію України на шляху до ЄС
17 грудня 2024 року у Києві відбувся UNIC Anti-Corruption Day — масштабний захід, організований Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC). Подія об'єднала провідних експертів, представників бізнесу, державних структур і міжнародних організацій для обговорення ключових аспектів формування стійкої репутації бізнесу та держави в умовах євроінтеграції України.
Захід зосередив увагу аудиторії на тому, як внутрішня культура довіри та прозорості визначає зовнішній імідж компаній і країни загалом. Особливу увагу приділено питанням взаємодії бізнесу та влади, репутаційний безпеці у реалізації благодійних проєктів, а також кращим комплаєнс-практикам у реалізації суспільно значущих ініціатив.
Під час першої панелі спікери розглянули теми відносин бізнесу і влади на шляху до економічної безпеки та інтеграції в Європейський союз.
За словами Антоніни Прудко, Голови Секретаріату UNIC, завдяки співпраці з міжнародними організаціями, команда UNIC допомагає українським компаніям інтегрувати в свою діяльність стандарти прозорості, які є ключем до зміцнення репутації України. “Ділова доброчесність і прозорість є ключовими для формування позитивного іміджу українського бізнесу як всередині країни, так і на міжнародній арені. Саме зараз, коли Україна прагне інтеграції до ЄС та ОЕСР, важливо підтримувати бізнес у впровадженні антикорупційних практик і створенні культури відповідальності та етики. UNIC є тим містком, який допомагає бізнесу й державі об’єднувати зусилля для досягнення цих цілей,” - зазначила Антоніна Прудко.
Зі свого боку, Тетяна Хаванська, керівниця проекту в Україні, ОЕСР, підкреслила, що для України настає новий етап, оскільки країна має шанс стати частиною однієї з найпотужніших організацій світу – OECР: “Це більше, ніж просто економічна вигода – це питання міжнародного визнання та іміджу. Наші стандарти не лише регулюють бізнес, вони створюють нові правила гри для державних підприємств і навіть для корпорацій, що стикаються з великими випадками корупції. Тому наша мета – не лише допомогти Україні запровадити нові закони, а й створити реальну систему, яка не шкодить бізнесу, а навпаки, підтримує його розвиток через прозорість та ефективність управління”.
Також важливим питанням для обговорення учасниками заходу стала безпека бізнесу і його репутація під час благодійності, тому друга панельна дискусія зосередилася на питаннях прозорості у благодійній діяльності та механізмах захисту бізнесу від шахрайства. Учасники обговорили, як встановити ефективні процедури перевірки партнерів і забезпечити довіру до благодійних ініціатив. Особливий акцент зроблено на ризиках, які можуть завдати шкоди репутації компаній, та шляхах їх мінімізації через відповідальне управління і відкриту комунікацію.
Під час третьої панелі було детально розібрано прикладний кейс відновлення ОХМАТДИТУ, зокрема було здійснено професійний розбір комплаєнс складової та аналіз реалізації цієї благодійної ініціативи у напрямку дотримання стандартів прозорості для управління ризиками. Учасники дізнались, як уникати помилок і покращувати практики комплаєнсу у співпраці з державними, благодійними організаціями та бізнес-партнерами.
Секретаріат UNIC щиро дякує всім, хто взяв участь у цій важливій події: партнерам, спікерам та гостям, яких об’єднують спільні цінності прозорого й відповідального ведення бізнесу.
Довідково
Цей захід організовано Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) в межах проєкту «Доброчесність бізнесу як основа надійного відновлення». Цей проєкт став можливим завдяки підтримці американського та британського народів, наданій Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та UK International Development в рамках ініціативи «Сприяння доброчесності у публічному секторі (Pro-Integrity)». Зміст цього проєкту не обов’язково відображає погляди USAID, уряду США, UK International Development чи уряду Великої Британії.