Практична інформація про етапи впровадження комплаєнсу, яка стане в нагоді для вашої компанії.

23 січня, 2023
Новина

Друзі, сьогодні хочемо поділитися з вами практичною інформацією про етапи впровадження комплаєнсу, яка стане в нагоді для вашої компанії.

Часто політики доброчесності сприймаються як щось складне і захмарне, що важко втілити у реальність або вимагає надзусиль компанії. Однак, у цій публікації ми хочемо розвіяти міфи про комплаєнс і показати наскільки зрозумілими можуть бути етапи, необхідні для впровадження комплаєнс-системи в компанії з нуля.

Отож, з чого необхідно починати:

1. Найперше необхідно провести зовнішній комплаєнс-аудит процесів компанії, її внутрішньої та зовнішньої документації незалежними фахівцями у сфері комплаєнсу.

2. Потім призначити та налагодити роботу комплаєнс-офіцера чи незалежної комплаєнс-служби або делегувати функції комплаєнсу юридичному департаменту.

3. Впровадити розроблені інструменти усунення / мінімізації виявлених ризиків.

4. Впровадити систему оцінки та управління комплаєнс-ризиками.

5. Систематично навчати існуючих та нових працівників, ключових контрагентів дотриманню правил, встановлених комплаєнс-програмою, з урахуванням специфіки їхнього функціоналу.

6. Насамкінець, варто регулярно моніторити ефективність внутрішніх документів із комплаєнсу, періодично (не рідше одного разу на рік) переглядати та оновлювати їх з урахуванням змін у законодавстві, практики правозастосування державних органів та появи нових ризиків.

Хочемо зазначити, що зусилля і запроваджені кроки обов'язково дадуть результат, вони захистять вашу компанію від можливих ризиків та допоможуть посилити довіру до компанії серед інвесторів, контрагентів та міжнародних фінансових інституцій.

Деталізовані настанови для бізнесу “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації” за посиланням:  https://bit.ly/3yPISV1