UNIC презентувала свої напрацювання на V Харківському міжнародному юридичному форумі
UNIC презентувала свої напрацювання на V Харківському міжнародному юридичному форумі під час дискусійної панелі «Сталі бізнес-моделі, засновані на повазі до прав людини».
У своїй доповіді менеджерка зі зв’язків з органами влади Лариса Жигун зазначила, що цього року Україна прийняла нову Національну стратегію з прав людини, яка визначає бізнес та права людини як одну зі стратегічних цілей. А отже – повага прав людини і людської гідності мають стати невід’ємним елементом ведення бізнесу.
На сьогодні найбільш ефективними сталими моделями, що можуть забезпечити такі наміри в бізнесі, є комплаєнс–системи. Зокрема, повага до людини, захист її прав та гідності, та попередження будь-яких дискримінацій наскрізним мотивом пролягають через низку політик, розроблених UNIC. А саме: Кодекс ділової етики та поведінки, Політика щодо захисту викривачів, Політика HR комплаєнсу, Політики визначення конфлікту інтересів, Політика проведення внутрішнього розслідування.
Впроваджуючи комплаєнс-політики та утверджуючи такі цінності, компанії роблять значний внесок у розвиток власного репутаційного бренду та позитивних змін суспільства вцілому.
У робочій панелі також взяли участь Уповноважена Верховної Ради України з прав людини Людмила Денісова, голова Міжнародної лабораторії бізнесу та прав людини Університету Олена Уварова, Проректор з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Університету Юрій Барабаш, старша менеджерка проектів Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні Карін Роелке, менеджер з прав людини L'Oréal Максім Белінгері, провідна фахівчиня з КСВ та регуляторних питань Carlsberg Ukraine Ірина Костюк, головний виконавчий директор, Global Business Initiative on Human Rights Рон Поппер, та інші.