Експерт UNIC Гліб Бакалов, Комплаєнс-офіцер, Уповноважений з реалізації Антикорупційної програми НЕК "Укренерго" - NPC Ukrenergo, поділився своїм досвідом у сфері комплаєнсу для Національного правового курсу із запобігання корупції

18 березня, 2023
Новина

Експерт UNIC Гліб Бакалов, Комплаєнс-офіцер, Уповноважений з реалізації Антикорупційної програми НЕК "Укренерго" - NPC Ukrenergo, поділився своїм досвідом у сфері комплаєнсу для Національного правового курсу із запобігання корупції, організованого ELSA Kyiv. У 2022 році НЕК «Укренерго» саме завдяки зусиллям Гліба та команди комплаєнс-відділу успішно завершила дворічну партнерську програму UNIC та стала першою повноцінною учасницею Мережі серед державних компаній України.

Ділимось з вами основні тезами з виступу:

  • Завдання комплаєнс-офіцера - допомагати компанії та керівництву виконувати вимоги законодавства, внутрішніх політик компанії для уникнення негативних наслідків.
  • Комплаєнс-офіцер забезпечує формування та розвиток комплаєнс-офісу, вдосконалення системи управління комплаєнс-ризиками, відповідає за реалізацію Антикорупційної політики компанії та низки положень щодо дотримання бізнес-етики.
  • У світі роль комплаєнс-офіцера часто виконує юрист. В Україні це не працює, тому що головне завдання для юриста - вирішити юридичну проблему, часто будь-яким шляхом. У невеликому бізнесу юристи змушені закривати очі на обман, у той час як для комплаєнсу важливий доброчесний спосіб вирішення проблеми.
  • Попит на комплаєнс-офіцерів в Україні буде зростати, враховуючи зближення країни з Європейським Союзом.
  • Комплаєнс-офіцер працює з питаннями антикорупції, фінансового моніторингу, санкцій, персональних даних, етичної культури, тощо.
  • Важливо, щоб керівник чи найвищий менеджмент показували приклад етичної та доброчесної поведінки для працівників компанії.

Детальніше з роллю комплаєнсу в компанії можна дізнатися у брошурі “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації” за посиланням:  https://bit.ly/3yPISV1