Публікації

Напередодні III International Compliance Forum Юридическая практика ми запросили декілька учасників та партнерів Мережі, щоб відповісти на питання про сертифікацію комплаєнсу, яка була запущена цього літа: Якою є юридична складова впровадження комплаєнс-практик та які нові можливості для розвитку бізнесу відкриває сертифікація?
Детальніше
Юридична газета провела бесіду з Ганною Герасимчук, Головою Секретаріату, та Юлією Врублевською, Проектним координатором, про перший рік діяльності Мережі, тенденцію розповсюдження комплаєнсу та переваги для бізнесу, які передбачає членство та сертифікація.
Детальніше
Ганна Герасимчук, Голова Секретаріату UNIC, розповідає про те, як частина цих компаній готується до сертифікації за стандартом UNIC, базованим на ISO 37001:2016 - системах менеджменту боротьби з хабарництвом.
Детальніше
Ганна Герасимчук, Голова Секретаріату Мережі, розповіла про комплаєнс в Україні та роль UNIC в його поширенні редакції Український юрист.
Детальніше
Тетяна Херувімова, Інспектор Ради бізнес-омбудсмена, ділиться своїм інсайтом щодо процедури Сертифікації, її переваг та можливостей для бізнесу в Україні, та коментує важливість зміни підходу компаній публічного та приватного сектору від NAME&SHAME до NAME&PRAISE.
Детальніше.png)
Хороша репутація більш важлива, ніж чиста сорочка. Сорочку можна випрати, репутацію – ніколи» - Альфред Нобель.
Детальніше
Ганна Герасимчук в інтерв’ю Kyiv Post: «Головне завдання Мережі – об’єднати компанії, які готові дотримуватися високих етичних стандартів та просувати прозорий бізнес в Україні». Матеріал доступний лише англійською мовою.
Детальніше