ЗАПРОШУЄМО НА ПОДІЮ В МЕЖАХ МІСЯЦЯ ДІЛОВОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ВІД UNIC!
19 листопада, 11:00 - 12:30
Відверта розмова із СЕО українського та міжнародного бізнесу про типові комплаєнс-ризики українського бізнесу. На основі практичного досвіду з аудиту компаній.
Захід проходить онлайн на платформі ZOOM та є безкоштовним за умови попередньої реєстрації: https://bit.ly/3nayrTM
Недосконалість комплаєнс-системи здатна наражати компанію на значні небезпеки. Які аспекти діяльності компанії варті особливої уваги комплаєнс-спеціаліста? Як попередити фінансові та репутаційні втрати для бізнесу? Вебінар побудований на основі аналізу і практичного досвіду комплаєнс-аудитів локальних та міжнародних компаній, що працюють в Україні, від однієї з провідних юридичних компаній України – Arzinger law firm, яка також є учасником Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу.
Практичні кейси, що висвітлюватимуться під час вебінару допоможуть керівникам та власникам компаній, керівникам комплаєнс та юридичних відділів, комплаєнс офіцерам розпізнати основні зони ризику для власних компаній та уникнути помилок у майбутньому.
Спікери:
- Лана Сінічкіна, партнер Arzinger, Член Виконавчого Комітету UNIC
- Ніна Домбровська, Президент «Хенкель» в Україні Генеральний директор/Директор підрозділу «Косметичні Засоби» ТОВ «Хенкель Україна»
- Артем Лукашев, CEO Mirta
Лана Сінічкіна має понад 15 років досвіду роботи в юридичному бізнесі. Серед результатів її публічної антикорупційної діяльності: розробка змін до законодавства України щодо протидії корупції з метою приведення його у відповідність до європейських стандартів, просування антикорупційних реформ у сфері охорони здоров`я, фармацевтики, харчової промисловості, регулювання цін, антимонопольного законодавства та клінічних випробувань, а також просування ідеї регулювання лобістської діяльності. Лана та юристи під її керівництвом мають великий досвід з проведення антикорупційних аудитів, розробки та запровадження комплаєнс-програм, здійснення антикорупційних розслідувань.
Ніна Домбровська працює в компанії ТОВ «Хенкель Україна» з 2007 року. За цей період вона обіймала посади керівника відділу продажів підрозділу «Косметичні засоби», а також керівника відділу маркетингу підрозділу «Косметичні засоби». З 2013 року Ніна Домбровська обіймає посаду директора підрозділу «Косметичні засоби» компанії ТОВ «Хенкель Україна». До приходу в компанію працювала на посаді Brand Manager у компанії Unilever Україна (1998–2001 рр.), а також на посаді Group Brand Manager у компанії Nestle Україна (2001 2007 рр.). Є випускницею Київського економічного інституту менеджменту (спеціальність «Міжнародні відносини»), має додаткову кваліфікацію в Chartered Institute of Marketing.
Артем Лукашев – засновник і співвласник групи компаній MIRTA, до якої входять бренд побутової техніки MIRTA, логістична компанія Mirta Logistic, компанія Mirta Consulting, що спеціалізується на побудові фінансового й управлінського обліку на підприємствах, та освітня компанія Mirta Education. 10 років в Україні. Бізнес працює також на ринку Казахстану. Продукція виробляється на 43-х фабриках у 5-ти країнах: Німеччині, Грузії, Туреччині, Південній Кореї та Китаї. Артем також є співвласником бренда дитячого одягу GL Homewear та членом СЕО клубу.
Місяць ділової доброчесності від UNIC
Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) представляє низку заходів, які доведуть, що доброчесний спосіб ведення бізнесу - це ключ до сердець і гаманців партнерів, клієнтів та інвесторів, а також один з головних елементів у побудові успішного бізнесу. Що репутація компанії - не пустий звук, а актив, який заробляє реальні гроші. Що успіх країни та майбутнє наших дітей починається з простих щоденних дій, які часто не потребують додаткових фінансових витрат.