Медіа

Ветерани на ринку праці: як бізнес може діяти вже сьогодні
04 серпня, 2025
Публікації

Упродовж найближчих 5–10 років ветерани та члени їхніх родин становитимуть щонайменше третину працездатного населення. І бізнес має або адаптуватися до неї, або опинитися в ситуації хронічного кадрового дефіциту, втрачених можливостей та репутаційних втрат.

Детальніше
Мобінг на роботі: непомітна загроза, яка руйнує команди та кар’єри
04 серпня, 2025
Публікації

Сучасний офіс може виглядати спокійним, але в тіні щоденної рутини нерідко розгортається явище, яке повільно демотивує команди, підриває репутацію бізнесу та створює правові ризики. Йдеться про мобінг — систематичне цькування працівника на роботі

Детальніше
МХП приєдналася до UNIC
30 липня, 2025
Новини

Міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій підтвердила відданість доброчесним практикам

Детальніше
Критерії доброчесності від митниці: що потрібно для статусу АЕО
28 липня, 2025
Публікації

Авторизований економічний оператор (АЕО) — це інституційне визнання того, що компанія відповідає високим стандартам прозорості, надійності та доброчесності у міжнародній торгівлі та отримала певний статус довіри з боку держави.

Детальніше
UNIC закликає підтримати законопроєкти для відновлення незалежності НАБУ та САП
25 липня, 2025
Новини

UNIC закликає народних депутатів якнайшвидше розглянути законодавчі ініціативи, спрямовані на відновлення реальних гарантій незалежності антикорупційних органів НАБУ і САП.

Детальніше
ТАС Агро приєдналася до Мережі UNIC!
18 липня, 2025
Новини

Вітаємо компанію ТАС Агро серед учасників Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу!

Детальніше
Круглий стіл про комплаєнс і податково-митне регулювання завершив Місяць доброчесності UNIC
18 липня, 2025
Новини

16 липня UNIC спільно з Радою бізнес-омбудсмена провели фінальний захід Місяця ділової доброчесності — круглий стіл «Комплаєнс і податково-митне регулювання: шлях до довіри та прозорості»

Детальніше
Speak up — це не скарги. Це культура відповідальності
15 липня, 2025
Публікації

В українських компаніях дедалі частіше з’являються гарячі лінії, скриньки довіри та канали для повідомлень про порушення. Але чи завжди це свідчить про відкритість? І чи означає це, що працівники дійсно можуть без страху говорити про те, що вважають неправильним або ризикованим?

Детальніше