Новий освітній курс про розбудову комплаєнсу бізнесом вже доступний на порталі Дія.Бізнес
На порталі Дія.Бізнес доступний новий освітній курс «Зміцнюючи доброчесність: мінімізація ризиків та розбудова комплаєнсу бізнесом під час відбудови», який допоможе підприємцям здобути базові знання та розвинути практичні навички у сфері доброчесності та комплаєнсу, необхідні для посилення ділової репутації, що сприятиме розвитку та масштабуванню бізнесу в сучасних умовах.
Спікери курсу — представники бізнесу, які вже успішно впроваджують комплаєнс у своїх компаніях. Під час 12 коротких серій тривалістю 6-12 хвилин ви зможете дізнатися про:
- важливість репутації бізнесу;
- структуру та побудову ефективної комплаєнс-системи для мінімізації ризиків;
- побудову прозорих бізнес-процесів для потенційної участі у проєктах відбудови України;
- перевірку контрагентів;
- ефективну роботу з персоналом та комунікацію тощо.
Проходьте освітній курс за посиланням — https://business.diia.gov.ua/courses/zmitcniuiuchy-dobrochesnist
Унікальність курсу в тому, що він побудований на основі міжнародних стандартів у сфері ділової доброчесності та адаптований для середнього й малого бізнесу.
Навчайтеся у будь-який зручний час, оскільки доступ до матеріалів відкритий 24/7. Після проходження освітнього курсу та складення тестування ви отримуєте електронний сертифікат про успішне завершення навчання.
Дякуємо партнерам за підтримку та направлені зусилля на підготовку курсу. Окрема подяка лекторам, експертам курсу за залученість у процес та чудові і змістовні виступи.
Довідково:
Освітній курс розроблено Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки UNDP в Україні та фінансування Урядів Японії й Німеччини.
UNIC здійснює свою діяльність у межах інституційної підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI) - провідної антикорупційної програми в Україні, що фінансується ЄС, співфінансується і впроваджується Міністерством закордонних справ Данії.