МХП приєдналася до UNIC
.jpg)
Компанія МХП стала учасницею Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC), — спільноти, яка об’єднує бізнеси, що розвивають культуру прозорості, підзвітності та етичного управління в Україні.
МХП підтверджує свою послідовну філософію: бути компанією, якій довіряють. Прозорі бізнес-процеси, сильна ділова репутація, сталі принципи корпоративної етики, конкуренція через якість, а не через компроміси — цінності, на які компанія спирається у своїй діяльності.
«Бути лідером в агросекторі для нас важливо. Але не менш важливо — зберігати репутацію чесного бізнесу, якому довіряють не лише в Україні, а й на глобальному ринку. Ми повертаємось до спільноти UNIC, щоби посилити наш фокус на комплаєнс, внутрішню етику та прозору взаємодію з партнерами, суспільством і державою», — прокоментувала керівниця відділу комплаєнс ПрАТ МХП Марина Штойко.
Мережа UNIC створила майданчик для практичного обміну досвідом, впровадження комплаєнс-політик, розробки стандартів доброчесності. Аграрний напрям є однією з ключових складових Мережі, яка останніми роками активно трансформується в бік сталості та належного врядування.
«Ми раді знову вітати МХП серед учасників UNIC. Це компанія, яка багато років задає тон в агросекторі. І ми переконані, що разом із такими партнерами можемо посилювати роль доброчесності як частини ділової культури в Україні. Особливо цінно, що аграрний бізнес дедалі чіткіше артикулює свою етичну позицію та впроваджує комплаєнс як системну практику», — зазначила Антоніна Прудко, голова Секретаріату UNIC.