Члени UNIC розповіли про те, чому комплаєнс – це вигідно
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу провела чергову освітню зустріч. Кращими практиками комплаєнсу у своїх компаніях поділилися представники двох компаній-членів Мережі – «Нокіан Шина» та «Органік Сістемс».
Ганна Герасимчук, керівник юридичного відділу компанії «Нокіан Шина», поділилася досвідом побудови комплаєнс системи з нуля та розповіла, як працює комплаєнс у компанії із понад 100-річною історією.
Костянтин Фурман, керівник юридичного відділу «Органік Сістемс», розказав, з чим зіштовхнулася компанія під час будівництва одного з найбільших в Європі товарних переробних заводів і як стало у пригоді дотримання високих моральних стандартів у щоденному веденні бізнесу.
Нагадаємо, що UNIC – це не лише мережа для доброчесного бізнесу, а й освітній проект, що популяризує ідею доброчесності та прозорості серед громадськості й бізнесу. Долучайтеся: http://unic.org.ua/ua/membership/join.