Анонсуємо перший вебінар літньої серії UNIC "Комплаєнс під час війни. Пріоритизація завдань"

06 липня, 2022
Подія

UNIC відновлює серію вебінарів під час війни. Цього разу охопимо широке коло тем з актуальних питань комплаєнсу та представимо нинішній досвід компаній-учасниць UNIC різного спектру. Запрошуємо підписатися на нашу сторінку, аби пильно слідкувати за подальшими анонсами.

За тиждень розпочинаємо з ключового вебінару на тему – Пріоритизація завдань комплаєнсу під час війни. Дві провідні компанії українського ринку розкажуть про те, як забезпечити стійкість бізнесу під час війни, здійснювати контроль ризиків та планування.

А також про кращі практики управління комплаєнс-ризиками, організацію діяльності підрозділів комплаєнс та нові інструменти контролю в умовах воєнного стану.

УЧАСНИКИ ДИСКУСІЇ:

  • Аргохолдинг «Контінентал Фармерз Груп» володіє сильним комплаєнс-підрозділом та має значний досвід змін у кризових ситуаціях
  • Український монополіст «Оператор ГТС України» надасть власну практику управління комплаєнс-ризиками, що наразі застосовуються у компанії
  • Міжнародна компанія KPMG промодерує та актуалізує питання для учасників

КОЛИ: 14 липня, 14:00-15:00

ФОРМАТ: інтерв’ю-дискусія, Zoom

Запрошуємо реєструватися за посиланням: https://forms.gle/hqQS2hmK9VmyjpD19