Новини

UNIC розпочинає співпрацю з Міжнародним центром колективних дій (ICCA) в Базельському інституті управління
05 лютого, 2018
Новина

У січні 2018 року Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу стала членом Центру колективних дій B20 в Міжнародному центрі колективних дій (ICCA). ICCA працює з компаніями та іншими стейкхолдерами для розробки, сприяння та управління колективними анти-корупційними ініціативами в різних галузях.

Детальніше
Ви хочете діяти доброчесно та вагаєтесь з чого почати – ми навчимо!
19 січня, 2018
Подія

Всеукраїнська мережа доброчесності і комлаєнсу запрошує вас на відкриту освітню зустріч.

Детальніше
Члени UNIC розповіли про те, чому комплаєнс – це вигідно
23 листопада, 2017
Новина

Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу провела чергову освітню зустріч. Кращими практиками комплаєнсу у своїх компаніях поділилися представники двох компаній-членів Мережі – «Нокіан Шина» та «Органік Сістемс».

Детальніше
23 листопада запрошуємо на відкриту освітню зустріч UNIC
14 листопада, 2017
Новина

Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу запрошує вас на відкриту освітню зустріч.

Детальніше
Сформовано органи управління UNIC
12 жовтня, 2017
Новина

На Установчих Зборах 9 жовтня було затверджено органи управління Мережі – Виконавчий Комітет та Комітет доброчесності .

Детальніше
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу офіційно розпочинає роботу
09 жовтня, 2017
Новина

Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу оголосила про офіційний старт своєї роботи в Україні.

Детальніше
Відбулася друга робоча зустріч Ініціативної Групи за сприяння «Оріфлейм»
19 вересня, 2017
Новина

19 вересня відбулася друга робоча зустріч ініціативної групи Всеукраїнської мережі доброчесності і комплаєнсу.

Детальніше
Члени UNIC розповіли про свою комплаєнс-культуру
06 вересня, 2017
Новина

6 вересня відбулася відкрита освітня зустріч за ініціативи Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу. Учасники мережі UNIC — Британська Рада в Україні та Мотт МакДональд — поділилися практиками комплаєнсу в своїх компаніях.

Детальніше