Вебінар UNIC "Комплаєнс під час карантину"
В п’ятницю, 24 квітня UNIC провела відкритий вебінар-дискусію на тему “Комплаєнс під час карантину. Новітні виклики в роботі комплаєнс офіцера”. Досвідом реагування комплаєнс служби компанії на непередбачені події в макросередовищі ділилися кращі експерти з комплаєнсу - співробітники компаній учасників та партнерів Всеукраїнської Мережі Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC):
- Владислава Романова, Compliance Counsel, Sandoz Україна;
- Гліб Бакалов, Chief Compliance Officer, NPC Ukrenergo;
- Марія Чернявська, Legal & Compliance Manager, Carlsberg Україна;
- Олена Дубовська, Compliance Officer, Kernel.
На жаль заявлена серед спікерів Олена Сучик, Head of Legal & Compliance, METRO Cash & Carry Україна, не змогла бути присутньою з технічних причин.
Модерувала дискусію Голова Секретаріату UNIC Гаяне Каракашян.
Роль комплаєнсу в кризових умовах, оперативна перебудова бізнес-процесів компаній та можливі ризики, досвід міжнародних компаній, що успішно пройшли вже не одну кризу - ось лише декілька тем, освітлених у ході дискусії. Близько 45 слухачів постійно були присутніми на вебінарі та брали активну участь у обговоренні.
Для тих, хто не встиг відвідати вебінар у реальному часі, пропонуємо подивитися його запис.
Секретаріат UNIC щиро дякує спікерам та слухачам і вже готує для вас наступні онлайнові заходи. Слідкуйте за нашими анонсами!