Опитування ставлення громадськості до доброчесності "Доброчесний бізнес: здобутки та можливості"

18 грудня, 2018
Новина

Ділимося свіжими результатами опитування серед громадськості!

Показово, що в суспільстві існує запит на обізнаність про компанії, які впроваджують комплаєнс-політику, про недоброчесну поведінку комерційних компаній та про динаміку корупціогенності у бізнесі.

Мережею вперше цього року було проведено опитування ставлення громадськості до доброчесності "Доброчесний бізнес: здобутки та можливості" в рамках проекту "Зміцнення засад доброчесності у взаємодії держави та бізнесу", який реалізується за підтримки ПРООН в Україні та Королівства Данії.

Отже ключові висновки:

  • 44% респондентів вважають, що рівень корупції збільшився
  • 61% респондентів вважають, що корупція характерна для великого бізнесу
  • 33% респондентів вважають, що корупція характерна для малого та середнього бізнесу
  • Основне джерело поширення інформації про корупцію у бізнесі – "Сарафанне радіо"
  • Більше 80% скоріше та повністю підтримують ідею важливості репутації та доброчесності компаній принаймні на рівні декларацій 
  • Лише 12% респондентів знають компанії, які мають кодекс корпоративної етики; 22% респондентів знають компанії, в яких загальнодоступною є політика щодо благодійних пожертвувань та спонсорства
  • Найбільше з корупцією борються, на думку респондентів, ЗМІ та громадські організації
  • Джерелом корупції, на думку респондентів, є зовнішні причини, а саме штучне ускладнення отримання послуг з боку компаній та установ, які їх надають
  • 2/3 респондентів вважають себе обізнаними щодо антикорупційного законодавства, принаймні поверхнево

Детальніше з метою та результатами опитування можна ознайомитися за посиланням на сайті UNIC у розділі "Наші документи": https://unic.org.ua/about-us/our_documents/