UNIC провів освітній мітап на тему  "Залучення працівників до культури комплаєнсу"

22 березня, 2018
Новина

22 березня 2018 року UNIC провів освітній мітап на тему  «Залучення працівників до культури комплаєнсу» за підтримки «HeadHunter» Україна та ЮФ «Ілляшев та Партнери».

HR директор Укртелеком - Тетяна Петрук, акцентувала увагу, що частиною корпоративної культури цінностей є етика. Через віру та довіру практичне застосування правил ділової етики є ефективним та успішним на практиці.

Лариса Онипко, керівник «Премії HR-бренд Україна», HeadHunter Україна, показала взаємодію HR та комплаєнс та наголосила, що правила ділової поведінки для співробітників - це не лише регуляторний інструмент, а можливість впроваджувати реальні зміни та підняти корпоративний дух компанії та віру співробітників в свою участь у цих змінах. Всі гості заходу в групах мали змогу попрацювати над реальними кейсами на тему комплаєнс для мінімізації ризиків та превентивних заходів.

Леонід Гілевич, Юрист ЮФ «Ілляшев та Партнери», зазначив: «Важливість проведеного заходу полягає в тому, що для обговорення питань та проблематики комплаєнсу в Україні разом зібралися юристи, HR – спеціалісти, менеджери і власне комплаєнс спеціалісти».

В ході численних живих дискусій учасникам вдалося почути багато цінних рекомендацій та прикладів з практичного досвіду, отримати відповіді на поставлені питання. 

Дуже приємно, що семінар включив в себе не лише теорію, але й практику, так як організатори розподілили учасників по групам та запропонували змоделювати ряд можливих ситуацій, пов’язаних з порушенням правил комплаєнсу, та знайти вихід. 

Ганна Герасимчук, Голова Секретаріату Мережі наголосила: «Імідж компанії та ділову репутацію створюють люди, що працюють в ній, тому залучення працівників до етичних принципів – це інвестиція в добру ділову репутацію компанії».

Будемо раді вітати Вас на наступних освітніх заходах. Слідкуйте за анонсами Мережі в Фейсбук та підписуйтеся на новини сайту