Методи забезпечення комплаєнсу третіх сторін

18 червня, 2021
Новина

Взаємодія з третіми особами є важливою складовою діяльності будь-якої компанії, але водночас є одним із потенційних джерел ризиків. Адже, через непрозору структуру власників клієнта компанія може вступити у співпрацю з особами, до яких застосовано санкції або які отримали кошти незаконним шляхом, що може мати різні юридичні та репутаційні наслідки. Мета перевірки третіх осіб – це зменшення ризиків, пов’язаних із постачальниками, дистриб’юторами, клієнтами та іншими сторонами, з якими взаємодіє компанія.

Дякуємо члену Комітету з питань доброчесності UNIC, директору компанії COSA Павло Верхняцькому і старшому аналітику COSA Марині Вареник за докладний матеріал про механізми внутрішньої обробки даних третьої сторони та найефективніші системи перевірок.

Статтю опубліковано на сторінках видання «Юридична газета» за матеріалами Дайджесту Ділової Доброчесності UNIC.

https://yur-gazeta.com/publications/practice/korporativne-pravo-ma/-metodi-zabezpechennya-komplaensu-tretih-storin.html