UNIC розповів учасникам навчальної програми «Управління малим та середнім бізнесом: від стартапу до сталого розвитку» про реалізацію політик комплаєнсу на практиці
28 вересня, 2023
Новина
На запрошення Професійна асоціація корпоративного управління - ПАКУ UNIC розповів учасникам навчальної програми «Управління малим та середнім бізнесом: від стартапу до сталого розвитку» про реалізацію політик комплаєнсу на практиці.
Антоніна Прудко, Голова Секретаріату UNIC, розкрила основні принципи комплаєнсу та підкреслила важливість впровадження політик доброчесності на прикладах компаній, які зазнали негативних наслідків через недостатню увагу до доброчесності в управлінні своїм бізнесом. Це були такі відомі випадки, як Telia Co, Cases Affinia Group, Danske Bank, Petro Trade Services, і багато інших.