Укргідроенерго стало партнером Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу
Укргідроенерго стало партнером Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу
ПрАТ «Укргідроенерго» та Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу UNIC підписали Меморандум про партнерство та співпрацю. Це демонструє готовність компанії надалі розвиватися, впроваджуючи високі стандарти етичності та відповідальності.
Від Укргідроенерго меморандум підписав генеральний директор Ігор Сирота, від UNIC - голова Секретаріату Антоніна Прудко та голова Виконавчого комітету Микола Бабенко.
Під час зустрічі генеральний директор Укргідроенерго розповів представникам Всеукраїнської мережі доброчесності про діяльність Товариства, закцентував увагу на соціальних питаннях, перспективних проєктах компанії та співпраці з міжнародними партерами, зокрема у питаннях кредитування та реалізації спільних проєктів.
«Стандарти доброчесного та прозорого ведення бізнесу – це крок до удосконалення. Ми підписали меморандум про партнерство та співпрацю з Всеукраїнською мережею доброчесності та комплаєнсу. Підписання цього документу ще раз підтверджує, що Укргідроенерго продовжує працювати відкрито і дотримуватися високих етичних принципів і стандартів діяльності. У співпраці з UNIC ми сприятимемо поширенню принципів етичного ведення бізнесу не тільки серед компаній-партнерів Мережі, але по всій Україні в цілому», - зауважив гендиректор Укргідроенерго.
Також під час підписання Голова Секретаріату UNIC Антоніна Прудко зазначила: «Ми раді вітати серед партнерів UNIC компанію Укргідроенерго. UNIC як екосистема напрацьованих шаблонів, інструментів, навчань, а також прикладів провідних компаній може суттєво посприяти та допомогти Укргідроенерго в розбудові культури доброчесності та комплаєнсу в себе на підприємстві. Для України комплаєнс - це поняття нове, але для світової бізнес спільноти це стала етична норма та репутаційна основа. Адже без робочого комплаєнсу в компанії неможливо отримати вигідні кредити, чи працювати з кращими контрагентами світу. Тому впроваджувати сьогодні доброчесне ведення бізнесу — це не лише дбати про надійність та репутацію компанії, а й бути частиною успіху країни загалом»
Підписання Меморандуму передбачає план заходів, необхідних для підготовки Укргідроенерго до членства у Всеукраїнській мережі доброчесності та комплаєнсу. Вже з грудня 2021 року розпочнуться навчання та тренінги правилам корпоративної етики та доброчесної поведінки.
В компанії впроваджено і наразі успішно реалізуються Стратегія корпоративної соціальної відповідальності, Кодекс етики та Антикорупційна програма. Наразі підприємство працює над розробкою та затвердженням Політик комплаєнсу, а також взаємодії із зацікавленими особами.
У планах Укргідроенерго до 2023 року також провести навчання та тренінги з питань впровадження комплаєнсу, розробити та впровадити план заходів щодо стимулювання комплаєнс-поведінки серед працівників Товариства, провести ідентифікацію, аналіз, оцінку комплаєнс-ризиків та удосконалити процедуру комплаєнсу та управління ризиками.