Принципи створення комплаєнс-політики

04 лютого, 2023
Новина

Комплаєнс-система складається з низки елементів, тому бізнесу корисно знати, на що саме необхідно звернути увагу під час впровадження політик доброчесності. Найважливішим документом є комплаєнс-політика, яка визначає основні засади ведення етичного бізнесу в компанії. Сьогодні ми хочемо розповісти про ключові характеристики побудови внутрішніх комплаєнс-процесів та ознайомлення з ними працівників.

Серед базових принципів створення комплаєнс-політики:

  • єдині стандарти;
  • системність;
  • управління ризиками;
  • наявність практичних прикладів поведінки;
  • об’єктивність;
  • профілактика – виявлення порушень – реакція;
  • простота мови написання і доступність;
  • відповідальність за недотримання політики.

На основі комплаєнс-політики слід розробляти інші внутрішні документи, які регламентують конкретні бізнес-процеси. При цьому всі внутрішні документи повинні бути розроблені з урахуванням специфіки бізнесу компанії та його ризиків, а також бути простими для розуміння та доступними для всіх співробітників.

Для мультинаціональних компаній слід розробляти як глобальні політики (передбачають єдині стандарти, враховують екстериторіальне законодавство), так і локальні процедури (на основі єдиних стандартів, але з урахуванням локальних вимог та обмежень).

Деталізовані настанови для бізнесу “Основні принципи виявлення ризиків та їх мінімізації” за посиланням: https://bit.ly/3yPISV1