Мережа спільно з AIN.UA підготували спеціальний проєкт, у якому ми покроково розповіли про всі тонкощі та деталі комплаєнсу

21 жовтня, 2022
Новина

Друзі!

Ми в UNIC часто отримуємо запитання від локальних компаній, на зразок: а що ж таке комплаєнс, для чого він потрібен бізнесу і з чого почати його розбудову в компанії.

Щоб бути зрозумілими бізнесу ще з моменту знайомства, Мережа спільно з AIN.UA підготували спеціальний проєкт, у якому ми покроково розповіли про всі тонкощі та деталі комплаєнсу: https://bit.ly/3TmTR0r

І сьогодні ми розпочинаємо ділитися з нашими читачами відповідями на такі поширенні питання.

То що ж таке комплаєнс?

Щоб не потрапити в халепу (штрафи, збитки, удари по репутації тощо), кожен бізнес має дотримуватися певних норм та правил. Насамперед — законодавчих. Це і є комплаєнс — відповідність компанії усім необхідним принципам та суворе слідування законодавству: від норм оформлення працівників, до бізнесової етики у роботі з партнерами; від міжнародного та національного законодавства, до внутрішніх правил компанії. Як наслідок, бізнес отримує хорошу репутацію на ринку та довіру клієнтів і партнерів.

Якщо ще точніше, то комплаєнс — це певні заходи у компанії, які не дозволять її співробітникам порушити закон чи корпоративну етику. Це система заходів управління та контролю в компанії, спрямована на попередження і подолання ризиків недотримання вимог законодавства, правил, стандартів та рекомендацій (зокрема, органів контролю).

Комплаєнс допомагає звести до мінімуму ризики та «підстелити соломки» бізнесу, щоб до нього не виникало претензій ані від служб перевірок, ані від партнерів, клієнтів чи інвесторів. Це можливість виявити та виправити недоліки до того, як це помітять інші. Щоб комплаєнс працював, його мають дотримуватися всі: від топ-менеджерів до спеціалістів найнижчої ланки.

А що для вас і вашої компанії означає комплаєнс?