Комплаєнс політика компанії: що має включати?

14 травня, 2024
Новина

Ділимося з вами статтею від Марини Кравченко, начальниці відділу комплаєнс групи компанії Volia. Тема статті - Комплаєнс політика компанії: що має включати?

У статті, серед іншого, Марина розкриває наступні питання:

  • Визначення мети, цілей та сфери застосування комплаєнс політики
  • Аналіз ризиків
  • Нормативні вимоги відповідності законодавству та стандартам
  • Правила поведінки та корпоративної етики
  • Обов'язки компанії та співробітника
  • Навчання та підтримка
  • Моніторинг та аудит
  • Канали повідомлення про порушення
  • Управління комплаєнс політикою та відповідальні за її впровадження
  • Реалізація та виконання, постійне оновлення політики

Запрошуємо ознайомитись з текстом статті на порталі LIGA ZAKON.