Комплаєнс політика компанії: що має включати?
14 травня, 2024
Новина
Ділимося з вами статтею від Марини Кравченко, начальниці відділу комплаєнс групи компанії Volia. Тема статті - Комплаєнс політика компанії: що має включати?
У статті, серед іншого, Марина розкриває наступні питання:
- Визначення мети, цілей та сфери застосування комплаєнс політики
- Аналіз ризиків
- Нормативні вимоги відповідності законодавству та стандартам
- Правила поведінки та корпоративної етики
- Обов'язки компанії та співробітника
- Навчання та підтримка
- Моніторинг та аудит
- Канали повідомлення про порушення
- Управління комплаєнс політикою та відповідальні за її впровадження
- Реалізація та виконання, постійне оновлення політики
Запрошуємо ознайомитись з текстом статті на порталі LIGA ZAKON.