Комплаєнс дискусія з елементами інтерактиву: «Сучасний комплаєнс — форма чи зміст»
В межах Місяця Ділової Доброчесності запрошуємо до участі в партнерcькому заході UNIC та комплаєнс-клубу AmCham: «Сучасний комплаєнс — форма чи зміст»
ПРО ЩО: Кожен зі спікерів під час зустрічі презентує власну тему щодо комплаєнсу та залучить усіх присутніх до взаємодії
КОЛИ: 10 листопада, 15:00 – 17:30
ФОРМАТ: онлайн, ZOOM
МОДЕРАТОР
Павло Верхняцький, директор COSA, член Комітету з питань доброчесності UNIC, співголова Комплаєнс-клубу AmCham
СПІКЕРИ
- Юлія Карабкіна, Комплаєнс-офіцер групи компаній Element group
Тема: Хто такий комплаєнс-офіцер в Україні - випадковий ентузіаст чи професія?
- Олексій Тякін, Глобальний менеджер з комплаєнсу та розслідувань Bunge
Тема: Інструменти для комплаєнс функції. Робота задля результату чи робота задля роботи
- Олег Поліщук, Незалежний антикорупційний екперт
Тема: Незалежність комплаєнс-функції: очікування та реальність
- Джеймс Макі, Керуючий партнер Lumyn Associates
Тема: Комунікаційні прогалини в різних напрямках захисту компанії
Будемо раді бачити вас серед учасників. Реєстрація за посиланням: https://cutt.ly/eR1dncn