22 березня 2018 року відбудеться освітня зустріч "Залучення працівників до культури комплаєнсу"
.png)
22 березня 2018 року відбудеться чергова освітня зустріч «Залучення працівників до культури комплаєнсу» Всеукраїнської Мережі доброчесності та комплаєнсу.
Не секрет, що корпоративна культура та цінності компанії нерозривно пов’язані з людьми, що їх транслюють та сповідують.
Як залучити співробітників до підтримки культури доброчесності та етичних стандартів в свій щоденній діяльності? Як допомогти звичайному працівнику усвідомити, що дотримання комплаєнс політик є не побажанням роботодавця, а обов’язком і складовою трудового договору. Ці питання будуть висвітлені на черговій освітній зустрічі.
Дата: 22 березня 2018 року
Час: 10.00 – 12.45
Місце: офіс юридичної фірми «Ілляшев та Партнери» (вул. Кудрявська, 11, Київ)
Тривалість: 2.45
Мова: українська, російська
Захід буде корисний керівниками компаній, HR менеджерам та комплаєнс-офіцерам.
Ви почуєте експертну думку з наведених вище питань наступних спікерів:
Лариса Онипко, керівник «Премії HR-бренд Україна», HeadHunter Україна - «Вплив культури доброчесності на бренд роботодавця в Україні».
Леонід Гілевич, юрист ЮФ Ілляшев і партнери –"Як зобов’язати співробітників дотримуватись політик комплаєнс".
Тетяна Прядко, HR директор Укртелеком, «Практичні механізми побудови культури доброчесності та комплаєнсу в компанії «Укртелеком».