10 кроків до підтвердження доброчесності

Процедура Cертифікації включає такі етапи:

На підготовчому етапі:
1
Заявка

Якщо Ви, як учасник Мережі, бажаєте пройти Сертифікацію, будь ласка, заповніть заявку, а також направте нам Листа про наміри пройти Cертифікацію.

Подати заявку

2
Анкета

Заповніть анкету самооцінювання на сайті Мережі1. Так Ви зрозумієте, чи є Ваш рівень комплаєнсу та доброчесності достатнім для проходження Сертифікації. При заповненні анкети рекомендується співставляти поточний стан комплаєнсу з вимогами Методології.

Заповнити анкету

3
Рекомендації

Якщо у Вас є сумніви щодо достатності всіх процедур чи політик для проходження Сертифікації, ми заохочуємо Вас звернутися до нас за додатковими рекомендаціями. Така спільна робота учасника та Секретаріату дозволить покращити внутрішні процедури та підготуватися до Сертифікації2.

На оціночному етапі:
4
Контракт

Оберіть незалежного експерта відповідно до розміру бізнесу з переліку на сайті Мережі, та погодьте з ними істотні умови контракту про проведення оцінки. Ми заохочуємо Вас звернутися до нас для детальнішого обговорення.

Незалежні експерти

5
Оцінка

Цей крок є дуже важливим, адже саме під час його проходження Ви співпрацюєте з експертом через обмін документами, що підтверджують рівень комплаєнсу, протягом інтерв’ю та під обговорення дій для усунення невідповідностей. За результатами проведеної роботи експерт готує звіт невідповідностей та визначає рівень комплаєнсу відповідно до Методології. Після завершення роботи з експертом, будь ласка, надайте нам звіт не пізніше ніж 30 днів з моменту завершення оцінки.

На підсумковому етапі:
6
Зовнішня перевірка

Ми перевіримо згадування про Вас в інформаційному просторі та відкритих реєстрах аби переконатися у відсутності будь-яких додаткових ризиків3. Якщо ж такі будуть виявлені – ми обов’язково звернемось до Вас, щоб з’ясувати ситуацію.

7
Номінування

Протягом 30 днів після отримання звіту ми надаємо його Виконавчому комітету для попереднього розгляду та номінування на отримання Сертифікату.

8
Дозвіл Власника

Власник торгової марки надає свою згоду на право використання логотипу та назви UNIC.

9
Затвердження результатів

Виконавчий комітет приймає остаточне рішення про результати Сертифікації4. За бажанням Ви можете бути присутнім під час розгляду результатів Сертифікації Виконавчим комітетом.

10
Ліцензійний договір

Разом із отриманням Сертифікату Вас запрошують до підписання ліцензійного договору з Власником торгової марки відповідно до Політики використання Логотипу доброчесності Мережі5.

Укладання договору

Вітаємо!
Ваша компанія підтвердила високий рівень комплаєнсу та доброчесності.
  • Перехід до наступного кроку можливий за умови успішного проходження попереднього обов’язкового кроку. Отримання заявником Сертифікату можливе тільки після проходження усіх обов’язкових кроків.
  • Загальна тривалість Сертифікації не може перевищувати 6 місяців з дати подання заявки.
  • Ми поінформуємо Вас про результати Сертифікації письмово та запросимо для отримання Сертифікату.
  • Сертифікат надається терміном на три роки.
  • 1
    Обов’язковий крок, якщо з моменту попереднього самооцінювання минуло більше 3 місяців.
  • 2
    Обов’язковий крок, якщо Ви бажаєте отримати додаткові рекомендації для поліпшення рівня комплаєнсу перед Сертифікацією.
  • 3
    Обов’язковий крок, якщо з моменту попереднього самооцінювання минуло більше 3 місяців.
  • 4
    Виконавчий комітет проводить чергові – щоквартально – та позачергові засідання – в будь-який час за ініціативою ⅓ учасників Мережі або ½ Виконавчого Комітету чи Секретаріату Мережі.
  • 5
    Обов’язковий крок, якщо Ви плануєте використовувати логотип та назву UNIC для маркування продукції чи послуг.